• יו"ר: פרופ' חגי לוין
  • מזכיר האיגוד: ד"ר ערן קופל
  • גזבר: פרופ' נדב דוידוביץ'
  • חברת ועד: ד"ר מאיה לבנטר-רוברטס
  • חברת ועד: ד"ר מיכל ברומברג
  • ועדת ביקורת: ד"ר עמוס מור, פרופ' אילנה בלמקר, פרופ' ליטל קינן בוקר
חדשות

פרופ' דני גליקמן, מומחה במחלות זיהומיות לילדים, הצטרף ל"פוריה"

פרופ' גליקמן יעבוד עם כל המחלקות שבהן מטופלים תינוקות וילדים ויכשיר סטודנטים, סטאז'רים ומתמחים במרכז הרפואי ברפואת ילדים ובמחלות זיהומיות

פרופ' דני גליקמן, מומחה במחלות זיהומיות לילדים ב"פדה-פוריה"

פרופ' דני גליקמן, מומחה במחלות זיהומיות לילדים, הצטרף לצוות מערך רפואת הילדים במרכז הרפואי פדה-פוריה שליד טבריה, זאת כחלק מהרחבה והוספה של שירותים רפואיים לתינוקות, פעוטות, ילדים ובני נוער שבית החולים מתחיל להציע לתושבי האזור.

פרופ' גליקמן התמחה במחלות ילדים ב"הדסה הר הצופים" ועבר התמחות-על במחלות זיהומיות לילדים באוניברסיטת שיקגו בארה"ב. כשחזר לארץ הקים את היחידה למחלות זיהומיות לילדים במרכז הרפואי לגליל בנהריה ועמד בראשה ב-11 השנים האחרונות.

השנה מונה פרופ' גליקמן כסגן הדיקאן ללימודים פרה קליניים בפקולטה לרפואה של אוניברסיטת בר אילן בגליל.

פרופ' גליקמן: "השירות הוא חיוני וחשוב לכלל האספקטים הרפואיים במחלות זיהומיות ילדים. אני עובד עם כל המחלקות שבהן מטופלים תינוקות וילדים, פגייה וילודים, וכן מחלקות העיניים, אף אוזן גרון, רפואת שינים לילדים, אורתופדיה. זה יתרון גדול לילדים המטופלים, אני נמצא כאן במרכז הרפואי והמשמעות היא שאני יכול לראות את הילד החולה ולפגוש את ההורים. עד כה לא היה שירות כזה במרכז הרפואי פוריה. נעזרו בו במומחים מבתי חולים אחרים".

פרופ' גליקמן גם מכשיר ומלמד סטודנטים, סטז'רים ומתמחים במרכז הרפואי ברפואת ילדים ובמחלות זיהומיות. "יחד עם צוות מחלקת הילדים והמעבדה למיקרוביולוגיה נפעל לשפר את הקשר ולייעל את הטיפול: להזמין בדיקות נוספות, לקצר טיפול אנטיביוטי ואפילו לקצר אשפוז לילד, במידת האפשר".

מנהל המרכז הרפואי, ד"ר ארז און, יחד עם הנהלת המרכז ומנהל מחלקת הילדים, ד"ר סעיד אבו זיד, פועלים בשנה האחרונה כדי להרחיב ולפתח את מערך השירותים הרפואיים לילדים עד גיל 16. במקביל נשלמות ההכנות לפתיחת יחידה חדשה לטיפול נמרץ לילדים בחודשים הקרובים.

נושאים קשורים:  פרופ' דני גליקמן,  מחלות זיהומיות,  ד"ר ארז און,  חדשות,  המרכז הרפואי "ברוך פדה" בפוריה
תגובות